Mimpi Ngeri


Tadi bila bace kisah Dya terus teringatkan mimpi aku malam tadi..

Aku mimpi kena patuk ular...Ular tu boleh terbang pastu patuk tangan aku...

Tercungap2 aku cube elak patukkan ular tu,tapi kena jugak kat tangan..Aduh sakitnya yang amat..

Aku pon terjaga ...Dah terjaga pon  masih tercungap2 menahan sakit...sampai berpeluh2...Macam betul je mimpi tu, takut aku....Ngeri je...eeeee...



Cite kat hubby,Hubby ketawa siap buat aksi ular nak patuk si mangsa lagi...Iskk....ye ye aku cerita,die men2 pulak..hahaha sabau aje la den....


Mimpi mainan tidur atau ada maksud tersirat ek??

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

17 comments:

Ren Din said...

Kadang2 mimpi yang macam real mmg buat kita takut ek. Tapi selama ni lah ta pernah la jadi apa-apa pulak, Alhamdulillah. Mainan tido je tu kot =)

saffiya_aleesya @ echa said...

klu bujang leh gak kata ada orang nak masuk meminang tp kalau awak ni macamna kira pulak ekkk hahaha ala melawak je sis!! mainan tido jer kot

dyabunga said...

hahaha..betul ckp saffiya tu.. baru nk cakap ada org nk masuk meminang..tpi akak dah kawin..haha

izan mama mia said...

ni mesti sebelum tidur ada tgk cerita ular atau apa yang berkaitan..tu terus bersambung dalam mimpi...

9n0L4 said...

hihi. nakal hubby. saje die nak hilangkan rase takut mama la tu. ;)

~Sweet Honesty~ said...

lawak ah asben tuh..saje je tu nk menyakat..hihi

Lynn said...

Mimipi tu mainan tidur..tapi kalau dah lari sampai berpeluh-peluh tu..risau la jugak..takut kena serangan jantung pulak..hehe

Aine Ainun said...

Hehheeee...
Kan, kekadang mimpi ni mcm real bila bangun...
Kalo dlm mimpi nangis, boleh terus nangis...

Xde pe2 la lela, abaikan je...

Chic Na said...

kalau mimpi ngeri camtu mmg terbawak2 kan. ular plak tu. mmg takut lah. ada org nk masuk minang alesya la kot. hikhik.. :)

Cik Nur said...

mainan tidur je tu...
kadang2 kita teringatkan sesuatu sampai tbawa2..
tu yg boleh mimpi..hehehe

Arina Shamsul said...

hehehe..malam tadi sebelum tidur tengok cite apa dear?atau tengah fikir apa?atau tengah cerita apa?sllnya walaupun kita tidur namun otak kita tengah berkerja dan menyimpan memori apa sebelumnya kita nampak atau kita fikir sebelum tu..hihihi

Acik Erna said...

kalau boleh tak au dapat mimpi ngeri lagi kan.

Karukord Jagau's said...

Org kata kalau mimpi ular tandanya akan bertemu jodoh. Kalau dh kawen....tak tau la pulok.

Tp saya yg dok tggu2 mimpi di patok ular...sampai skang x mimpi2 pun....huhuhuuu

Salmiza said...

Ish ish mcm anak dara plk ye mimpi kena patuk ular....hihi

Siti_btp said...

Mainan tidur je tu!!
Lain kali amalkan ayat Kursi dan 4 Qul sebelum tidur..

Walauapapun terima kasih krn berkunjung ke blog akak dan sudi jadi kenalan akak..

Alesya kecil lagilah ,pulihkan kesihatan dulu jangan peduli org cakap..Kalau dah sakit org tak ambil peduli pun..

Masha Meisters said...

tido xbasuh kaki tangan dan mulut la tu....hehehe

Cik Aini said...

eh..bila i nk mimpi kena patuk ngan ular ni.hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina