Ku bahagia


Cuace nampak mendung diluar..nak hujan lebat nampaknya..
Bila cuaca macam ni aku cepat teringatkan suami ....Kasihan kalu pergi dan  balik kerja kena hujan...Suami lebih selesa bermotor ke tempat kerja..senang katanya..

Teringat juga kat Alesya yang takut bila dengar hujan lebat..Erat betul pelukan die saat tu...

Dua insan yang hadir memberi kebahagiaan pada aku...Papa n Alesya.
Selain mereka tentulah mak dan abah yang telah memberi sepenuh kebahagiaan kepada aku...Dari aku tak tahu ape2 sampai la aku dah tahu banyak perkara..Terima Kaish tak terhingga kepada mereka...Rasanye tak terbalas aku...

Terharu aku bile insan2 ini meraikan hari kelahiran aku tempoh hari..Aku tak minta semua tu, tapi dah diraikan tentula aku gumbira sangat2...Terima kasih..



Kek dari my hubby..


Kek dari Marsha
Marsha cik misi kat tempat kerja aku..Tak sangka die belikan kek ni untuk aku...Terima kasih ye...


Cha nak happy bday to u...lallalaalllaa....
Mulut mengomel,konon2 nyanyi untuk mama...


Dengan kawan2 pat koje..
( kak aza, marsha dan aku)

Ni hadiah dari papa...

Terkejut juga la aku tahun ni..selalu die akan bawa aku sekali suh pilih sendiri tapi kali ni..die beli n pilih sendiri...
Wahhhh....sangat teruja la aku...hihihi..Tq laling...

Malam tu mak abah adik beradik datang umah belanje makan satay, makanan kegemaran aku...heee..Seronok...macam kenduri pulak...Mak abah mertua pon ada datang..
Terima kasih pada semua yang telah membahagiakan aku ...Syukur juga padaNya kerana aku dikelilingi dengan orang2 yang sangat prihatin dan penyayang..Alhamdulillah..

Lupe nak snap pic makan2,teruja sangat mase tu..heheheh........

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

10 comments:

dyabunga said...

wah..sedapnya kek tu..

Aine Ainun said...

Samela, hb sy pun suka p keje naik moto walopn ada kereta. Risaukan...

Wah, seronoknya ramai sambut bday;)
mst la bahgia...

eLLa n aLia said...

sweetnye papa bagi hadiah..

mzhany said...

waaa seronoknya, hihihi. dpt 2 kek lg ha ;)

~Sweet Honesty~ said...

wahh sweetnya...jeless!

Cik Nur said...

sedapnyer kek..lama nur xmkn kek.hihihi

kasut tu, cantik la..pandai suami akak pilih.. :)

lelamaisara said...

dya : Memang sedap kek tu..sampai habis makan..

AA : Itu la..risau ulang alik naik motor...

Ella : Hee..memang sweet...

Mzhany : Ha ah seronok.Tak selalu kan dapat mcm ni...

Sweet Honesty : Jgan la jeles..hihi..nanti b day awak pon dapat jugak...

Cik Nur : Heee...first time hb pilih kasuit untuk akak..

9n0L4 said...

bestnye dpt due kek tuhhh! ;)

izan mama mia said...

wah..besday kita dekat2 jer..happy besday yeer...:)

Cik Aini said...

wahhh
sukanya..kek sodapp lah..
dulu x sempat nk wish besday kat awk..nk wish skrg bleh x..

hepi besday to my dearest Lela..
moga hari ini & selamanya awk stiasa bhagia & berada di bawah rahmatNYA.amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina