Worldless Wednesday

 
 
Rindu sangat zaman ini..:)

Pengalaman yang sangat manis..

Terima Kasih Daun Keladi Ada Masa Datang Lah Lagi

17 comments:

@ deqla manjew said...

hihihi... pakwe ke kat sebelah tu? comel la pakwe... =)

@ deqla manjew said...

hihihi... pakwe ke kat sebelah tu? comel la pakwe... =)

Cik Nur said...

kat mana ni..?

lelamaisara said...

Huhuhu...pakwe busuk...sebenarnye tak tahan diri sebelah maskod tu...masam giler...hhihiii.

lelamaisara said...

Kat KLIA...mase tu sambut atlit balik dari sukan paralimpik

Yana Libra said...

wah, jadi flower girl ye~~ :)

Cik Aini Lavender's said...

ms ni time jd pom2 girl eh..hehehe
cute je pakwe2 tu kan :)

~Sweet Honesty~ said...

jadi ratu perbarisan ke?? hihi

lelamaisara said...

Kih kih kih jadi pembawa bunga manggar muslimah mase tu.....

Lynn said...

wah..zaman dolu2 memang boleh buat kita tergelak sorang2..jangan org kata gila dah le..sebab tersengih sorang2..hehe

LYAfrina said...

zaman ank dara yer??

lelamaisara said...

Yela la lyafrina...heee...

dyabunga said...

kiut nye..hihi..

9n0L4 said...

amboihhhhh. kemain lagi bodyguard tu. ;)

Aine Ainun said...

macam kembar=))

۞ s.m.i.l.e ۞ said...

saya takut pulak kalau berada berdekatan dengan monster tu walaupun cute.. hehe

Masha Meisters said...

hehe...duk pegang ape tu? sepanduk ke tanduk? keke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
All Right Reserved © Cute Mama ~ Design By Mama Arina